Privacy en cookies

Privacy en cookies

­­­PRIVACYBELEID

  1. Welkom

do’ffice, een besloten vennootschap,  gevestigd te Pruytenshof 6 bus 0001, 9260 Serskamp, met ondernemingsnummer BE0797.038.805

In dit Privacybeleid beschrijft ik welke persoonlijke informatie ik als ‘verwerkingsverantwoordelijke’ verzamel en hoe ik deze gebruik en deel om mijn dienstverlening te verbeteren.

  1. Persoonsgegevens

De beperkte persoonsgegevens die ik bewaar worden verzameld op de volgende manieren:

  • Website: bij een bezoek aan onze website, worden bepaalde gegevens geregistreerd via cookies (waaronder uw IP-adres) voor het verzorgen en verbeteren van mijn website. Meer informatie omtrent deze cookies kan u vinden in ons afzonderlijk Cookiebeleid;
  • Zakenrelatie: wanneer u mij contacteert in het kader van mijn diensten als (potentiële) klant of partner, verwerk ik uw volledige naam, contactgegevens (e‑mailadres, telefoonnummer, kantoor- en/of woonadres), en andere gegevens noodzakelijk voor de facturatie of samenwerking (zoals uw bankgegevens, contactgeschiedenis, of gegevens met betrekking tot uw eerdere samenwerkingen);
  • Marketing: als u mij hiervoor expliciete toestemming verleent, verwerk ik uw volledige naam en e‑mailadres, voor het toezenden van direct marketing, nieuwsbrieven, acties en promoties omtrent onze producten en diensten. U kan zich altijd op eenvoudige wijze hiervoor uitschrijven.

Hoewel u nooit verplicht bent om persoonsgegevens vrij te geven, kan een weigering om noodzakelijke informatie mee te delen het verlenen van mijn diensten belemmeren of onmogelijk maken.

  1. Verwerkingsdoeleinden

Ik verwerk persoonsgegevens in het kader van mijn algemeen klantenbeheer of om mijn diensten te kunnen leveren. Dit betreft onder meer de klantenadministratie, de facturatie, het beantwoorden van vragen, en voor marketingdoeleinden.

De verwerking vindt plaats op basis van de volgende categorieën van rechtsgronden:

  • Op basis van uw toestemming;
  • Uit noodzakelijk voor de uitvoering van een overeenkomst;
  • Uit noodzakelijk om te voldoen aan een wettelijke verplichting;
  • Om uw vitale belangen of deze van een andere persoon te beschermen;
  • Voor de vervulling van een taak van algemeen belang;
  • Uit noodzakelijk voor de behartiging van onze gerechtvaardigde belangen om te ondernemen.

Voor zover de verwerking van persoonsgegevens plaatsvindt op basis van uw uitdrukkelijke toestemming, heeft u steeds het recht om de gegeven toestemming terug in te trekken.

  1. Delen met derden

Indien dit noodzakelijk is voor de verwezenlijking van de vooropgestelde doeleinden, kan ik persoonsgegevens delen met eventuele werknemers en onze professionele partners. Mijn partners zullen op hun beurt de nodige technische en organisatorische maatregelen nemen om deze persoonsgegevens te beschermen.

Ik zal uw persoonsgegevens nooit commercialiseren naar derden toe. In het kader van een eventuele reorganisatie, faillissement of overdracht van activiteiten, kunnen gegevens die deel uitmaken van mijn bedrijfsactiviteiten evenwel aan derden worden overgedragen.

In beperkte gevallen kan ik ook verplicht worden om persoonsgegevens te delen op basis van een gerechtelijk bevel of dwingende wetgeving, zoals in het kader van fraudebestrijding of beveiligingsproblemen, of om mijn rechten te beschermen.

  1. Bewaarperiode

De persoonsgegevens worden door mij verwerkt en bewaard gedurende een redelijke termijn die noodzakelijk is voor de verwezenlijking van de vooropgestelde doeleinden, in functie van onze contractuele relatie, om aan wettelijke vereisten te voldoen, of in het kader van gebruikelijke retentiemechanismen die redelijkerwijs beperkt zijn in tijd (back-ups).

  1. Uw rechten

Alle personen waarvan ik persoonsgegevens bewaar, hebben steeds het recht om:

  • inzage te verkrijgen in hun persoonsgegevens;
  • hun persoonsgegevens te laten verbeteren of aanvullen indien deze onjuist of onvolledig zijn;
  • hun persoonsgegevens te laten verwijderen;
  • de verwerking van hun persoonsgegevens te laten beperken;
  • zich te verzetten tegen de verwerking van hun persoonsgegevens om een ernstige en legitieme reden;
  • hun persoonsgegevens te laten overdragen aan een andere vennootschap.

Om bovenvermelde rechten uit te oefenen, kan u mij contacteren per post of via dorien@do-ffice.be. Bij ontvangst van uw aanvraag zal ik uw identiteit moeten kunnen verifiëren.

  1. Klachten

Als u opmerkingen of vragen heeft over mijn privacy beleid, hoor ik dit graag.

Alle personen waarvan ik persoonsgegevens bewaar hebben ook het recht om een klacht in te dienen bij de Commissie voor de Bescherming van de Persoonlijke Levenssfeer (Drukpersstraat 35, 1000 Brussel, commission@privacycommission.be).

  1. Veiligheid

Ik pas minstens de gebruikelijke technische en organisatorische beveiligingsmaatregelen toe die redelijkerwijs van mij verwacht mogen worden om uw persoonsgegevens te beveiligen tegen vernietiging, verlies, wijziging, vervalsing, verspreiding of onrechtmatige toegang.

Persoonsgegevens worden slechts doorgegeven aan een partner in een land buiten de Europese Economische Ruimte mits dat land een passend beschermingsniveau waarborgt voor uw persoonsgegevens. Vooraleer persoonsgegevens te delen met een partner in de Verenigde Staten van Amerika, vereis ik een afzonderlijke verwerkingsovereenkomst of een certificering volgens het Privacy Shield Framework (www.privacyshield.gov).

Ik kan niet aansprakelijk gesteld worden voor een foutief of onrechtmatig gebruik van persoonsgegevens door een derde. U blijft daarnaast zelf verantwoordelijk voor de vertrouwelijkheid en het gebruik van uw computer, IP-adres, login- en identificatiegegevens.

  1. Uw privacy

Uw privacy is belangrijk voor mij.

Ik stel dan ook alles in het werk om deze zo goed mogelijk te beschermen en hechten veel belang aan de naleving van (i) de Wet van 8 december 1992 tot bescherming van de persoonlijke levenssfeer ten opzichte van de verwerking van persoonsgegevens (zoals gewijzigd door de Wet van 11 december 1998, “Wet Verwerking Persoonsgegevens”); (ii) de anti-spambepalingen uit Boek XII van het Wetboek Economisch Recht omtrent het recht van de elektronische economie; en (iii) de Europese Verordening 2016/679 van 27 april 2016 betreffende de bescherming van persoonsgegevens (“Algemene Verordening Gegevensbescherming”).

COOKIEBELEID

  1. Welkom

do’ffice, een natuurlijk persoon,  gevestigd te Pruytenshof 6 bus 0001, 9260 Serskamp, met ondernemingsnummer BE 0756.586.439.

In dit Cookiebeleid leg ik uit welke informatie ik verzamel via mijn website op basis van cookies en hoe ik deze gebruik om mijn dienstverlening te verbeteren.

Door gebruik te maken van mijn website, gaat u akkoord met mijn gebruik van cookies.

  1. Cookies

Een ‘cookie’ is een klein databestand dat tijdelijk door een internetpagina op uw computer of mobiel toestel geplaatst wordt wanneer u een website bezoekt. Een cookie laat mij toe om het apparaat waarmee u mijn website bezoekt te identificeren, zonder dat dit mij toegang verleent tot uw eigen persoonsgegevens.

Cookies zijn eenvoudig te verwijderen via de instellingen van uw browser. U kan uw browser ook zodanig instellen dat cookies steeds geweigerd worden. Dit kan echter het gebruik van mijn website mogelijks belemmeren of de toegang tot bepaalde functionaliteiten onmogelijk maken.

Soorten cookies

2.1.  Noodzakelijk

Deze technische cookies kunnen dienen om mijn website goed te laten functioneren. Ze hebben als voordeel dat niet steeds dezelfde informatie of instellingen moet ingevoerd of geladen worden bij elk bezoek aan onze website:

2.2.  Statistisch

Aan de hand van deze cookies kan ik een algemene analyse laten maken van het gebruik van mijn website. Zo verkrijg ik via anonieme statistieken een inzicht op de manier waarop mijn internetpagina’s worden bezocht, hoe vaak en voor hoe lang. Dit laat mij toe om op basis van deze informatie mijn website te verbeteren en te optimaliseren:

2.3.  Marketing

Met deze cookies kan ik voor marketing doeleinden advertenties doelgericht tonen aan geïnteresseerden:


Contact

Yes, it’s a match.

Zit je met een concrete vraag? Of wil je meer info over mijn aanpak? Ik luister graag naar je wensen, ambities en verwachtingen. Geef me een belletje, stuur me een mailtje of laat je gegevens hier achter. Dan horen we elkaar snel!


Over Dorien

Jawel, de enige echte.

Do'ffice | Dorien

Het verhaal van do’ffice begint in de vroege jaren 90. Voor de goede verstaander: vanaf mijn geboorte. Ik groeide op in een warm ondernemersnest, bewonderde mijn ouders voor hun lef en was niet verlegen om zelf de handen uit de pofmouwen te steken. Dus met de paplepel meegekregen mag je hier heel letterlijk nemen.

Fastforward naar de hogeschool. Daar studeerde ik Office Management en wat later volgde ik een opleiding in Accountancy-Fiscaliteit. Je vermoeden klopt. Ik hou van cijfers, singletasken en orde op zaken stellen. En als ik daar mensen mee kan helpen, dan is dat extra mooi meegenomen. Na 10 jaar in administratieve functies had ik heel wat kennis en ervaring bijeengesprokkeld. Maar de grote ommezwaai kwam tijdens het beruchte 2020. Ik voelde het borrelen  Die onweerstaanbare drang om te ondernemen en vooral om iets te betekenen voor anderen. En het vervolg kan je lezen op deze website. do’ffice was een gelukkige samenloop van omstandigheden. Het was de beste beslissing die ik ooit nam. Met mijn vrienden en familie als grootste cheerleaders. Laat die toekomst maar komen! Liefs,Dorien


Diensten

Dus nu heelconcreet

do’ffice helpt je met administratie in de brede zin van het woord. Hoe dat precies zit, ontdek je hier. #spannend

Finance

  • Facturatie
  • Debiteurenbeheer
  • Verwerking bankafschriften
  • Verwerking aankoop- en verkoopfacturen

Office Management

  • Agenda
  • Mailbox
  • Telefonie
  • Wagenpark
  • Presentaties
  • Communicatie
  • Eventmanagement
  • Projectmanagement

Human Resources

  • Personeelsadministratie
  • Aanspreekpunt medewerkers
  • Ondersteuning nieuwe aanwervingen

Personal Assistance

Nog niet helemaal gevonden wat je zocht? Geen nood, dan is maatwerk de ideale optie voor jou. Samen puzzelen we het perfecte takenpakket bij elkaar. Eentje dat meer rust en balans brengt in je professionele leven.

Sing hallelujah!

Home

Freelanceorganisatie &administratie

Jouw admin? Toevallig mijn ding!

Geniaal brein achter een start-up? Of bevlogen manager van een kmo? Als ondernemer ben je zowat van alle markten thuis. En daar komt serieus veel bij kijken: administratie, communicatie, organisatie, personeelsbeleid,  Maar laat ons eerlijk zijn. Sommige to do’s ben je liever kwijt dan rijk, omdat het je afleidt van de échte werkfun. Wel, do’ffice sta je er niet alleen voor.

OVER DO'FFICE

Afgevinkt staat netjes!

do’ffice ondersteunt je met dagdagelijkse administratieve taken. Van Finance en Office Management tot Human Resources en Personal Assistance. Alles om jouw to-dolijst te verlichten. Dus geen paniek. De redding is nabij, freelance hulp is onderweg!

Diensten
OVER DORIEN

Hi, ik ben Dorien.

Geboren in de prille nineties, kind van twee hardwerkende ondernemers en milde perfectionist met een zwak voor chocolade, notitieboekjes en gezellige babbels. In het bezinningsjaar 2020 besloot ik om alles compleet om te gooien.

Gewoon, cold turkey. Resultaat? Ik sprong en lanceerde mijn eigen ‘eenvrouwzaak’ met de toepasselijke naam: do’ffice. En of ik op mijn pootjes terechtkwam.

Over Dorien

Persoonlijk

Het geheim van do’ffice? Eén vrouw: Dorien Tondeleir. Een bezige bij met een enorme drive, leergierigheid, doorzettingsvermogen en - niet onbelangrijk - aanstekelijke lach. Al is dat laatste puur van horen zeggen. Een aanwinst voor je team, check!

Professioneel

Wat je zelf doet, doe je meestal beter?! Niet als de werkdruk torenhoog is. Bij do’ffice kan je rekenen op 10 jaar ervaring in administratieve functies. Met uitblinkende referenties in uiteenlopende sectoren: van IT tot gezondheidszorg.

Elke taak wordt snel en efficiënt aangepakt en vervolgens nauwkeurig en gestructureerd uitgevoerd. Lees: tot in de puntjes. En dat allemaal op een klantvriendelijke manier en volledig in lijn met de waarden van je onderneming. Oef, je werk is in professionele handen.

Flexibel

Te veel werk, te weinig werk. Als ondernemer moet je voortdurend schakelen en creatief uit de hoek komen. Maar do’ffice ben je geen enkele uitleg verschuldigd. Hier, no hard feelings! Een halve dag versterking per week of een fulltime vervanging van een collega.

Samen vinden we een oplossing voor je personeelsvraag. do’ffice freelancet het aantal uren en de gewenste termijn. Fysiek, virtueel of een combi van beide.